اسکانیا
نوشته شده توسط : slim05

دیروز اسکانیا در ابتدا یک قرص دوچرخه‌سازی سوئدی بود که در سال قرص 1900 درست 120 سال پیش تاسیس شد. در سال 1995 اسکانیا کامیون‌های قرص سری 4  طی مراسمی گروه صنعتی آمیکو قرص از کامیونت های M5.2 با کاربری های قرص مختلف رونمایی کرد. در این مراسم مسئولین مختلفی از جمله دکتر خادمی،

از یک طرف قرص روسیه و چین مبحث فنی و قانونی را علیه آمریکا قرص طرح کرده اند که براین اساس آمریکا با خروج از توافق هسته‌ای ایران حق  قرص خود برای اعمال مکانیسم ماشه را از بین برده است. این استدلال قرص بر اساس قطعنامه ۲۲۳۱ قرص شورای امنیت است که در برجام قرص ذکر شده و بر اساس آن تنها کشوری که عضو توافق هسته‌ای باشد، می‌تواند از مکانیسم ماشه استفاده کند.

ایسنا نوشت: آمریکا یک قرص جت شخصی عازم ونزوئلا را که حامل ۸۲ قرص سلاح گرم از جمله اسلحه تک ‌تیراندازی و ۶۳ هزار قطار فشنگ بود، متوقف و دو خلبان آن را به قاچاق متهم کرد.

یک روزنامه‌نگار ایرانی هم در توییتر خود نوشته: “می‌دونید چرا امثال هانیه توسلی گربه‌ها رابه بعضی از آدم‌ها ترجیح می‌دن؟
چون حیوانات وقتی بفهمند که غمگینی، مسخره و قضاوتت نمیکنند.

دیروز اسکانیا در ابتدا یک قرص دوچرخه‌سازی سوئدی بود که در قرص سال  درست 120 سال پیش تاسیس شد. در سال 1995 اسکانیا کامیون‌های قرص سری 4  طی مراسمی گروه صنعتی آمیکو قرص از کامیونت های M5.2 با کاربری های قرص مختلف رونمایی کرد. در این مراسم مسئولین مختلفی از جمله دکتر خادمی،

از یک طرف قرص روسیه و چین مبحث فنی و قانونی را علیه آمریکا قرص طرح کرده اند که براین اساس آمریکا با خروج از توافق هسته‌ای ایران حق  قرص خود برای اعمال مکانیسم ماشه را از بین برده است. این استدلال قرص بر اساس قطعنامه ۲۲۳۱ قرص شورای امنیت است که درم قرص ذکر شده و بر اساس آن تنها کشوری که عضو توافق هسته‌ای باشد، می‌تواند استفاده کند.

ایسنا نوشت: آمریکا یک قرص جت شخصی عازم ونزوئلا را که حامل ۸۲ قرص سلاح گرم از جمله اسلحه تک ‌تیراندازی و ۶۳ هزار قطار فشنگ بود، متوقف و دو خلبان آن را به قاچاق متهم کرد.

به گزارش روزنامه دیلی‌میل، اداره گمرک و حفاظت مرزی آمریکا افشا کرد، روز شنبه یک جت شخصی عازم ونزوئلا با بار سلاح و پول نقد که در حال ترک فلوریدای جنوبی بوده را متوقف کرده است.

.

 





:: برچسب‌ها: اسکانیا ,
:: بازدید از این مطلب : 250
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: